Notícies
Kilian Jornet guanya la Copa del Món de Vertical Race
Jornet ha aconseguit dues victòries i un segon lloc en les tres proves disputades, fent-se així amb aquest premi a la regularitat
“La Copa del Món és el premi a la regularitat. És molt difícil trobar-se bé des principi fins a final de la temporada, i més fer bons resultats amb esquiadors de tant nivell. Em fa il·lusió poder guanyar aquest títol”, declarava Jornet després de la cursa
“La Copa del Món és el premi a la regularitat. És molt difícil trobar-se bé des principi fins a final de la temporada, i més fer bons resultats amb esquiadors de tant nivell. Em fa il·lusió poder guanyar aquest títol”, explicava Jornet després de la cursa.
L'última prova del campionat s'ha disputat aquest matí a Prato Nevoso (Itàlia) en un recorregut amb 2.6km i 700 metres de desnivell positiu. Jornet arribava al capdavant de la classificació, però conscient que necessitava fer una bona cursa per mantenir el liderat. I així ha estat.
Des de la sortida Jornet s'ha distanciat del grup principal al costat d'un grup format per l'alemany Anton Palzer, l'italià Damiano Lenzi i el mateix Jornet. A la meitat de la cursa Jornet ha decidit augmentar la velocitat i s'ha escapat. Només Palzer l'ha pogut seguir. Al final, a l'últim esprint, l'alemany ha passat a Jornet a la línia de meta. Malgrat tot, es mostrava satisfet: “Anton arribava fresc i és un gran corredor, així que estic content d'haver pogut arribar segon. Finalment he pogut guanyar la copa del món, així que ha estat un bon dia”, declarava Kilian Jornet a la seva arribada.
Així, tot i quedar segon, Jornet ha pogut sumar els punts necessaris per obtenir el campionat per davant del jove Palzer.
Demà es disputarà l'última prova de la Copa del Món individual on, de moment, Jornet és tercer.
Crèdit de la foto: ISMF Press Office